torsdag, mars 22, 2007

Jeg er visst ikke rar nok...

.. i den forrige posten, men nå har jeg kommet på flere ting som er (om mulig) enda rarere! Tro det den som kan..

# Jeg elsker å se på Americas Funniest Home Videos (kan bekreftes av Kristin) - ler høyt og klapper i hendene!

# Jeg elsker å se amerikansk fotball live

# Jeg kan lage en slags klikke-/knipselyd når jeg stikker fingeren i øret

# Jeg kan få knytteneven min inn i munnen min - vet ikke om det sier mest om munnen eller hånda mi

Rart, eller?

5 kommentarer:

Kjersti sa...

Hehe, den klikke/knipselyden va jo helt fantastisk!! Foreslår du legg ut en film om d på youtube så verden kan få opplev..

Anonym sa...

Kjære rara - ej føle at kanskje den øreklikkinga di gjer opp for den nokså einsidige tungerullinga? Klem frå dobbelsidig tungeruller

Anonym sa...

Moahahahahh.. No kan du lure på ken som he valgt å være anonym her... Ej kan være grei og gi dej eit hint: oh, rooty, tooty frooty.. Du e forresten ikkje den eineste som klappe i hendene ta America's Funniest Home Videos, så der sank raritetsfaktoren din kanskje litt... Eller va det min som auka..?

Anonym sa...

Jeg fikk høre av Kristin at jeg kunne legge til min interesse for AFV til rare ting, selv om jeg for min del ikke synes det er så rart at man ler av de videoene man viser der! Ikke alle da, men mange:)Festlig er det iallefall! Godt at det er flere som liker AFV:)

Wennis sa...

Det er rart! End of discussion=)! De videoene er ikke så morsomme!