mandag, mars 26, 2007

Skredderdalen

Jeg har atter en gang opplevd hvor fantastisk Bergen er! Igår gikk min og Maris søndagstur til Skredderdalen, som ligger mellom Fløyen og Stoltzen. Luften er herlig frisk, stien går på siden av fossefall, og opplevelsen av å være ute i naturen er virkelig til stede. Kaffi, kake, eple, sjokolade og en god drøs ved et stille vann med sola i ansiktet gjorde at batteriene ble fulladet for denne siste uken før påske. Aah... herlig!

Mm... Grønn er en herlig farge!

4 kommentarer:

Jenny sa...

kunne vi ikke prøvd å samle en gjeng på fredagen kanskje? hvis det passer? Det hadde jo vært moro! :)

Anonym sa...

Det hadde vært supert! jeg er med :)Kanskje Beate er i byen? Og Solveig tror jeg også er hjemme. Linda er jo på tur, er det andre? :)

Jenny sa...

Det ser visst ikke ut til at påska vår er helt bankers, men satser på at jeg er i byen fredag... (mamma og pappa blir mest sannsynlig på bjorli, så vi reiser kanskje tidligere enn planlagt) Men håper vi kan treffes. Kanskje Jorunn er i byen også? Ellers vet jeg ikke.. Vi meldes eller noe :) Klem!

urdal sa...

åh...helt enig Anette! Grønt er kjempeskjønt:) Håper du har hatt ei fin påske. Vi har kost oss på fjellet...kommer bilder etter hvert. Millaklem