mandag, mars 19, 2007

Blogge-tikken

Jeg har blitt tatt av Siv Ragnhild i blogge-tikken, så da må jeg nesten bare følge opp!

Regler:
Hver spiller starter med å skrive seks rare ting om seg selv, eller rett og slett noe ingen andre vet. Bloggere som blir "tatt" må skrive seks ting om seg selv i sin egen blogg, i tillegg til å angi reglene for spillet. Til slutt velger spilleren seks nye bloggere som "har den", og lister navnene deres. Etter det er gjort, skriver han eller hun en kommentar på bloggene til hver av dem, for å la dem vite at de har blitt "tatt", og at de må lese bloggen til den som tok dem for mer informasjon.

Her er mine seks ting:

#1
Jeg ELSKER lister – for så å stryke ut når ting er gjort. Går for eksempel aldri på butikken uten en handleliste…

#2
Jeg elsker å lese Donald-blader (de fleste i alle fall)

#3
Jeg har spilte fiolin, blokkfløyte og håndball når jeg var yngre

#4
Jeg vært nærsynt siden jeg var 10 år, og husker ikke hvordan det er å se helt tydelig uten hjelpemidler..

#5
Jeg har en onkel Tom og en fetter Anton i USA (for de som har lest både Donald og Onkel Toms hytte er det egentlig litt tidig)

#6
Jeg er en kronisk korrekturleser - finner alle skrivefeil overalt... Litt slitsomt til tider, men mest festlig:)


Og jeg tar: Kristine, Kamilla, Jenny Marie, Helga, Kristin og Klara. Dere "har" den!

6 kommentarer:

Jenny sa...

Sorry å måtte skuffe deg, men jeg har "hatt den" allerede... :) Håper alt står bra til i Bergen. Skjønner det er bryllupsplanlegging for alle penga! Moro! Kanskje ses vi i Ålebyen i påska?

Anette sa...

Søren.. Jaja:) Ville vært kjekt å treffes! Når er du i Ålesund?

Klara Jensen sa...

Hei hopp!! Eg syns du stryke på punkt 2, 3 og 4! Ikkje sært nok, Anette! :)

Ska prøva å sjå te om eg ikkje får tenkt ut nåken sære ting med meg òg snart, trur da blir vanskeligare å begrensa seg enn å finna på for min del...vett kje koss eg ska tolka da.

Har Helga slutta å sjekka bloggen sin eller? Elendig..

Anette sa...

Jeg skal faktisk legge til noen punkter, er enig i at det jeg skrev ikke var rart nok:) Og det er bare å kjøre på med rare ting dersom du ikke klarer å begrense deg, slike ting er alltid morsomt å vite! hehe.. Helga er litt travel for tiden, men hun sa hun skulle sjekke bloggen IDAG. Håper det stemmer:)

Jenny sa...

Hei :) Er hjemme fra onsdag til lørdag eller noe.. (vi kjører, så vi er litt fleksible) Hadde vært artig å møtes! Når er du hjemme?

Anette sa...

Jeg kan onsdag, fredag og lørdag:) Hva passer best for deg? (Nå føler jeg meg forøvrig som en ekte sunnmøring - kommuniserer her, så sparer vi penger på sms!)