mandag, november 06, 2006

The Wedding Crasher

Ettersom det nå virkelig er høst, og Bergen igjen er gjenstand for et riktig så rufsete og ugjestmildt vær, vil jeg gjerne ta et lite tilbakeblikk på sommeren 2006. Den var eksepsjonell av flere grunner, hvorav den ene var at jeg var gjest i ikke mindre enn seks (SEKS) bryllup. Hvilket forøvrig betyr at jeg sikkert om noen år er omringet av venner som har gått fra å være nygifte, til en tilstand som småbarnsforeldre.. En av de som giftet seg var Linda Aarskog (nå Gjerde), som jeg har kjent siden jeg var null år, og som jeg deler utallige gode morsomme minner med! Ettersom bryllupssommeren har vært såpass omfattende og jeg ikke har nevnt dette med ett ORD på bloggen, mener jeg det er på sin plass å i det minste legge ut noen bilder fra Linda sitt bryllup. Og tittelen jeg bruker idag har rett og slett sin grunn i at jeg følte meg som en Wedding Crasher, for de som har sett filmen med Owen Wilson og Vince Vaughn.
PS Kamilla: Jeg har ikke bildene fra ditt og Oles bryllup her, ellers ville jeg lagt ut de også. Det gjør jeg sikkert etterhvert:)

Da var det i boks, Linda!

Tre gode venner - jeg, nygifte Linda, og Ragnhild.

3 kommentarer:

Helga sa...

Dette tydar på at du er i dei vaksne krinsar, Anette. Eg derimot, lever ungdomens sorglause dagar utan å ofre ein tanke på servise, sølvty og brudevals.

Flott å sjå deg i nasjonaldrakta!

Anonym sa...

Trur ej fe det til likevel, Anette... Hehe.. Men kan sende dej Gmail invitasjon likevel, ej. Skal prøve å få gjort det seinere i dag.. Klem!

Anonym sa...

å heisan.. det e bilde av me på sida di! ikkje verst! hurra for ekteskapet! Vi gleda oss til 4.august 2007.