mandag, oktober 16, 2006

Vil du spare penger? Genialt!

Jeg har nå lagt ut en link til www.telepriser.no. Det er Post-og teletilsynet som har laget til denne, slik at vi som forbrukere til enhver til kan vite hvilke abonnement som er billigst. Dette gjelder både mobiltelefon, fasttelefon, bredbånd og lignende. Jeg synes dette er helt genialt, og siden det er mange videreselgere av mobiltelefoni som konkurrerer i markedet, resulterer dette i enda lavere priser for du og meg. Jeg har nettopp byttet abonnement til One Call. Ingen bindingstid, ingen etableringsavgift, ingen månedsavgift.
Genialt!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hei vennen!
Jeg har vært innom hos deg, såvidt før, men fikk jeg jo et skikkelig spark bak. Joda, jeg er også ei pære til å holde kontakt med folk, og er veldig glad for blogging.
(forresten, det motsatt av hjulbeint er kalvbeint!)
Stas å se hvordan du har det... Klem

Anette sa...

Takk for hjelpen med kalvbeint, Siv:) Kjekt at du har stukket innom! Så skal jeg stikke innom deg litt oftere også:)

Helga sa...

Det e godt å få bekrefta at du e en ekte sunnmøring! Ej he oppdatert!