søndag, mai 03, 2009

Påskenaturbilder


I påsken var vi en tur til Runde, hvor deler av slekten min stammer fra. På vei opp til Fuglefjellet er vi omgitt av vakker vestlandsk kystnatur. Været var fantastisk flott!





Se for en flott mann jeg er gift med :)

Jeg og min søster - vi var hele familien på tur!

Er vanligvis ikke så glad i måker, men den skal få lov til å bli med her likevel siden den poserte så fint.



Så har jo våren kommet - det er snart sommer! Bjørken er nesten fullt utsprunget...

... humlen flyr rundt blant blåbærlyngen og sørger for at vi får søte gode blåbær senere på sommeren.. (takk til Maria som tok dette bildet for meg - jeg HATER disse insektene)...
... og disse herlige blå blomstene står i all sin prakt i blomsterbedet vårt.


2 kommentarer:

Marit sa...

Takk for sist! Så mange fine bilder det var her! Vi var på Runde sommmeren for to år siden, og ble helt overveldet av den fine naturen. Ha en god dag! Marit

oleurdal sa...

Så mange fine bilder Anette. Håper formen er bra. Gleder meg til å se dere i sommer. MillaKlem:)