tirsdag, mars 03, 2009

Omgangssyke og andre morsomheter

Julen er over for lenge siden, og det er på tide med en oppdatering. Akkurat nå har vi en stykk mann med omgangssyke, og en stykk gravid i huset. Spennende kombinasjon med en som kaster opp, og ei som er utrolig følsom for lukter. Men det går nok bra, jeg får i alle fall gitt mange gode råd til Rune om hva som hjelper mot kvalme! Håper bare at jeg selv slipper å bli smittet..

Jeg fikk et bra tips fra Linda om en morsom ting man kan gjøre med Google: Skriv "(navnet ditt) er" i gåseøyne i søkefeltet til Google (f.eks. "Anette er"). De 10 første sitatene Google kommer med, er de som gjelder! Her er mine:

1. Anette er kanskje det snilleste mennesket på denne jord
2. Anette er en sideform til Annette som er en fransk diminutiv av kvinnenavnet Anna, det vil si «lille Anna»
3. Anette er videre
4. Anette er et naturlig forbilde
5. Anette er mest lei seg
6. Anette er vår sexy RBK-babe
7. Anette er klar
8. Anette er funnet
9. Anette er ei beintøff jente
10. Anette er navnet

Anette synes at dette var morsomt! Alle som leser dette, utfordres til å gjøre det samme og skrive det i bloggen sin.

Jeg har ikke så mange bilder å legge ut nå, bortsett fra dette:

En sånn liten en har jeg inne i magen min, som skal komme ut en gang i begynnelsen av september. Vi gleder oss!

6 kommentarer:

Hilde sa...

Hørte rykter om graviditet da jeg var innom på Tunes her om dagen.
Gratulerer så masse - utrolig kjekt å høre !

oleurdal sa...

Så utrolig KOSELIG Anettemor!!! Nå ble jeg glad:) Det er virkelig et stort under hver gang. Nå har jeg knapt 2 1/2 mnd igjen av svangerskapet. MÅ få høre om det blir gutt eller jente med en gang dere vet det da.
Stor klem Kamilla

Jenny - supersnella sa...

Veldig koselig :) Gratulerer!

Og veldig vittig at både du, linda, beate og solveig venter i samme tider! Det blir litt av en gjeng ;)

Ønsker deg gode dager videre, for det er jammen ingen spøk med svangerskapsplager!

klem

Ingrid sa...

JIPPIE!!!!!!

Klara Jensen sa...

Eg kom plutselig på at du kanskje fremdeles hadde bloggen din, og da hadde du! Ein av de få, tommel opp! :) LONG TIME, kjekt å lese og grattis så mykje med bebisen i magen. klem fra Klara

Christina sa...

Hei Anette!
Du kjenner nok ikke meg, men jeg har hørt mye om deg fra Elisabeth! :)
Gratulerer så mye med bebis i magen, du virkelig noe å se frem til!!
Å være mor er det beste i hele verden..
Håper du får et flott svangerskap!

Stor klem fra Christina
(som også har en liten blogg, interiør/familie!)