tirsdag, oktober 21, 2008

Høstkakao




Nå for tiden er det som regel dette som er utsikten fra kjøkkenet. Det er kanskje ikke så lett å se, men i går regnet det katter og hunder - det vil si, en skulle tro noen kaster bøtter med vann mot vinduene, og vinden blåste og rev hardt i de høstgule trærne. Da er det godt en kan kose seg inne med noe varmt å drikke! I går ble det kakao... Mmmm:)


Chocolate chips jeg kjøpte i USA, egentlig til å ha i cookies, men veldig god i kakao også!

Mmm... jeg kan nesten kjenne lukten når jeg ser dette bildet. Nå kan det hølje ned så mye det vil, jeg koser meg inne!!

1 kommentar:

kristine sa...

mmm.. det så godt ut! e spiste ghirardelli sjokolade i dag, så morsomt at du skreiv om det:)den e så go! takk for tipset om å bruke den til kakao! det skal e prøve. Klem:)