fredag, juli 04, 2008

Hjemme hos oss

Tenkte bare jeg skulle legge ut noen bilder av hvordan det ser ut på kjøkkenet hos oss. Jeg og Rune har blant annet endelig fått opp en hylle på den ene kjøkkenveggen som så lenge har skreket etter litt dekor. På kjøkkenet går det i rosa, barokkmønster og eik heltre, for å bryte mot det svarte og børstede stålet som preger kjøkkeninnredningen.

Rune er en skikkelig handyman:)

Ta - da!


Inne i disse rammene fra IKEA har vi ganske enkelt satt inn noe nydelig papir som Rune fant på Panduro. Dette går forresten veldig fint sammen med gardinstoffet jeg brukte til å sy gardiner til gjesterommet med, se tidligere innlegg. Ja, det er planlagt:) Skal se om jeg finner på noe å bruke dette stoffet til på kjøkkenet også. Venter en bok i posten som jeg har bestilt, "Sy og Forny", håper at jeg der kan finne god inspirasjon.

Det innrammede papiret i mer detalj - jeg synes det var så fint:


Ha en god sommerdag, alle sammen! Det er for varmt for meg å sitte i solen, så jeg holder meg i skyggen.. :)

Ingen kommentarer: