mandag, februar 05, 2007

Hva skjer a'?

Det ser ut til at jeg alltid må få litt pes fra andre før jeg somler meg til å oppdatere bloggen.. Jeg oppdaterer ikke så mye fordi det på en måte ikke skjer så veldig mye. Iallefall ikke så mange store ting. For tiden går det mest i masteroppgave (som skal være ferdig til sommeren), bryllupsplanlegging (vet ikke om alle har lyst til å høre alle detaljene om hvor vi er i planleggingen til envher tid), Rune og Salem. Denne rekkefølgen samsvarer nødvendigvis ikke med hvordan de prioriteres:)

På lørdag var jeg, Elisabeth og Desi på ishockeykamp i Bergenshallen (!). Da jeg gikk på Augsburg ble jeg veldig fascinert av sporten, og den er, tro det eller ei, på langt nær så voldelig som mange skulle tro. Elisabeth med sitt halve år i Montreal deler min fascinasjon, og Desi var med fordi hun hadde bil:) Vi slapp å betale billetter, for det var ingen i billettluken, det kom heller ingen selv om vi stod der og ventet i ti minutter. Vi fikk velge akkurat de sitteplassene vi ville, for det var nesten ingen andre der (det kom litt mer familie og venner etterhvert da). Og når vi gikk igjen kom vi ut i varmen, ettersom det var høyere temperatur utenfor hallen enn inne. Vi gikk etter første (av tre) perioder, for det var ikke nok blod, svette og tårer for hardbarkede hockey-tilskuere som oss. Det var vel egentlig den eneste ulempen med hele kvelden, vil jeg si.

For å kompensere for all mandigheten ute på isen (eller mangel på), nøt vi to jentefilmer etterpå. Først var det "10 Things I Hate About You", fulgt av "Hitch". Åh, det er så gode filmer! Hvor mange ganger må man se "10 Things I Hate About You" før man blir lei? Ti? Jeg syns ikke at jeg hadde fått nok jentefilm for en helg, så igår (søndag) slo vi til med "Spanglish" - søt film med god moral.

Ellers ønsker jeg å sitere en av Elisabeths kommentarer fra prøverommet da vi hadde en jentetur til Os på lørdag for å finne kjoler til min forlover og min søster: "Dinna kjolen hadde veldig form som ei sjøstjerne!" Hun mente havfrue.

That's all for today folks!

4 kommentarer:

Elisabeth sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Elisabeth sa...

Ellers kan ej presisere at Elisabeth e forloveren... ;) Kjoleprøving e kjekt, sjølvom ej ikkje fann nåke den dagen! Vi fe nok berre gå på meir kjoleshopping, Anette. Uff så dumt! Og ishockeyen - what can I say... Vi fe nok heller ta ei jentehelg i Oslo og få med oss en Vålerenga-kamp, dei e gjerne flinkere enn Grünerløkka og Bergen... Litt meire mål, blod og slossing;)

Kjersti sa...

Flott at du gir etter for press, Anette! Godt å hør at du like den filmen du og, den 10 ting jeg hater ved deg altså..skikkelig klassiker d!! Ellers må æ si at du e flittig m den der masteroppgaven din, du har blitt et fast inventar på biblioteket.. Kjekt d :-D

Anonym sa...

Og jeg må si at jeg er overrasket hvor for kommentarene velter inn så snart jeg har fått oppdatert. Viser kanskje at folk sjekker bloggen min oftere enn jeg tror? Og at jeg burde oppdatere oftere enn jeg gjør nå? :)