fredag, mai 26, 2006

I like tea - Dagens reklame


Nå for tiden jobber jeg med en semesteroppgave på skolen. Jeg har en pc som jeg bruker å sitte på innerst i kroken på biblioteket, hvor det er god plass og veldig behagelige og regulerbare stoler (veldig viktig!). Den eneste ulempen er at det kan bli litt kaldt til tider, selv om noen påstår at det er sommer ute og alle skal gå med lite klær (les: mange her på NHH). Jeg kler meg godt, men sitter likevel og hutrer. Av og til iallefall da, ikke hele tiden. Men når det er på sitt verste, er det spesielt en ting som er den store redningen: TE!! Fra London Fruit and Herb Company. Lipton - bare gå og legg deg. Denne fantastisk gode teen kan garantert få den mest ihuga temotstander til å bli avhengig; smaken er så fyldig og helt uten bitter smak at det er en fryd. PLUSS at den er koffeinfri. Jeg vet om mange som kan si seg enig med meg i følgende: "Once you try this tea, Twinings and Lipton tastes like pea..." Oppfordring: Prøv den! Fåes på Kinsarvik Frukt v/Kvarteret, helsekostkjeden Life og ellers de fleste andre helsekostbutikker. Så vet dere det!

1 kommentar:

Klara Jensen sa...

Bra reklame, eg støtte den! :) Og eg kan skrive under på at fenomenet april-mai-juni = lite klær uansett vær og temperatur går igjen også her på juridisk fakultet...ane eg ein viss likhet??